“Sosyal Medya ve İtibar Yönetimi” Beyin Fırtınası Toplantısı Gerçekleşti!
GfK Türkiye ve Vakko Moda Merkezi’nin destek sponsorluğunda, RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin gerçekleştirdiği “Sosyal Medya ve İtibar Yönetimi” konulu ikinci beyin fırtınası toplantısı 22 Haziran 2012, Cuma günü Vakko Moda Merkezi’nde gerçekleştirildi.
İş dünyasından üst düzey yöneticilerin, sivil toplum kuruluşları temsilcilerinin, akademisyenlerin, iletişim şirketleri yöneticilerinin katılımıyla gerçekleşen beyin fırtınası toplantısında konuk konuşmacı olarak www.sikayetvar.com‘un kurucusu Dr. Ömer Deveci müşteri şikayetleri ve kurum itibarını kapsayan bir sunum yaptı. Deveci, www.sikayetvar.com’un ortaya çıkış nedenlerini, bir şikayetin kurum nezdinde nasıl ele alınması ve yönetilmesi gerektiğinin yanı sıra bu süreçlerin kurum itibarı üzerindeki etkilerini bankacılık/ finans sektörüne dayalı bulguları ele alarak değerlendirdi.
“Sosyal Medya ve İtibar Yönetimi” toplantısında ele alınan diğer konu başlıkları;
- Sosyal Medyanın dünü ve bugünü
- Sosyal Medyada kurum itibarını etkileyen dinamikler nedir?
- Sosyal Medya nedir?
- Sosya Medya ne yapmak istiyor?
- Sosyal Medya nereye gidiyor?
- Sosyal Medyada şirketlerin gelecekteki itibar riskleri ?
- Şirket çalışanlarının sosyal medya ilişkileri?
- Şirket organizasyonları ve Sosyal Medya
- Sosyal Medyadaki itibar risklerinin yönetilmesi
- Sosyal Medyayı nasıl yöneteceğiz?
“Sosyal Medya ve İtibar Yönetimi” beyin fırtınası toplantısı bulgularına ulaşmak için tıklayınız.