KSS, İtibarınızı Etkiler

Artık kurumsal sosyal sorumluluğunuz (KSS) “olsa güzel olur” fikrinden mutlaka,  samimiyetle ve doğru uygulanması gereken bir modele dönüştü. Cone Communication ve Echo Research tarafından hazırlanan raporda küresel taleplerin arttığı yeni dünyada her 10 tüketiciden 9’u bir şirketin sorumsuz bir davranışıyla karşılaşırlarsa boykot edeceklerini belirtiyor. Araştırma KSS alanında nasıl hareket edilmesi, samimiyetle bu adımların nasıl uygulanması gerektiği yönünde de çarpıcı rakamlar sunuyor.

Araştırma özetine linkten ulaşabilirsiniz.

http://www.4-traders.com/OMNICOM-GROUP-INC-13904/news/Omnicom-Group-Inc-With-CSR-In-Global-Demand-Corporate-Reputation-Is-At-Stake-According-To-New-R-16902076/