İtibar Yönetimi’nin yapı taşları ve temel ilkeleri ile profesyonellerin kişisel kariyerlerine ve şirketlerine anlamlı bir katkıda bulunabilmelerini sağlamak üzere hazırlandı.
26 Mart – 14 Mayıs 2016 (Toplam 7 hafta, Cumartesi günleri, 10:00-16:00 arası)
Programa günlük katılımlar da mümkün. Kadir Has Üniversitesi Cibali Kampüsünde yapılıyor.
Program Hedefleri ve Katılımcının Kazanımları
Katılımcıların bu program sonunda;
- Kariyer planları ile itibar yönetimini ilişkilendirebilmeleri,
- Sosyal paydaş haritası oluşturabilmeleri,
- İtibar Araştırmaları tasarımı konusunda yetkinliklerini artırmaları,
- Etik, kurumsal yönetim, kurumsal sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik uygulamalarının itibar yönetimi ile ilişkilerini kurabilmeleri,
- İtibar yönetiminin iş sonuçlarına etkileri konusunda örneklerle desteklenen verilere sahip olmaları,
- Şirketlerin gündemine itibar yönetiminin alınabilmesini sağlayacak örneklere ve uygulamalara sahip olmaları,
- Şirket yöneticilerinin Ana Performans Göstergelerine itibar yönetiminin doğru entegre edilebilmesi ile ilgili bilgi sahibi olmaları ve bu bilgileri somut olarak iş yaşamlarına ve kişisel kariyerlerine taşıyabilmeleri hedeflenmektedir.
Kimler Katılmalı?
- Kurumsal iletişim yöneticileri
- Sivil Toplum Kuruluşları ve kurumsal sosyal sorumluluk alanında çalışan profesyoneller
- Sürdürülebilirlik konusunda çalışan profesyoneller
- Finansal raporlama konusunda çalışan yöneticiler
- İç denetim, iç kontrol ve uyum konusunda çalışanlar
- İnsan kaynakları yöneticileri
- Satınalma ve tedarik yöneticileri
RepMan İtibar Yönetimi Sertifika Programı
Birinci Hafta:
26 Mart 2016 Sürdürülebilirlik ve Kurumsal (Sosyal) Sorumluluk
Serra Titiz Mikado Consulting Sorumlu Yönetim
- Sürdürülebilirlik stratejilerinin içinde itibar yönetimi
- Kurumsal sosyal sorumluluk nasıl itibara dönüşüyor?
- Kurumsal değerler ve sürdürülebilirlik yönetimi kapsamında itibar yönetiminin değerlendirilmesi
Salim Kadıbeşegil ORSA Stratejik İletişim Danışmanlığı
İtibar Yolculuğu
- İtibar yönetimi nedir, kişisel itibar nedir?
- İtibar yönetiminin ana girdileri nelerdir?
- Bu girdiler iş yaşamı pratiğinde karşımıza nasıl çıkıyorlar?
İkinci Hafta:
2 Nisan 2016 Sosyal Medya ve itibar Yönetimi
Serdar Kuzuloğlu Gazeteci- Yazar “Dijital İtibar”
Salim Kadıbeşegil ORSA Stratejik İletişim Danışmanlığı
Hem”yeni”, hem ”sosyal”, hem “dijital”, hem “medya”…
- Sosyal medyada itibar yönetimi
- İnternet ortamlı mecralarda itibarı bekleyen riskler ve fırsatlar
- Güvenli ortamlar yaratmanın ipuçları
- Online itibar yönetimi dediğimiz…
- Dijital ayak izlerimiz sunumu
Üçüncü Hafta:
9 Nisan 2016 İtibar Araştırmaları Yönetimi
Muhterem İlgüner Brand Finance En değerli Markalar
Nuran Aksu ZENNA Araştırma ve Danışmanlık
APG’lere itibar skorlarının yansıması
- İtibar araştırmaları nasıl yapılır?
- İtibar araştırmaları tasarımlarının temel özellikleri
- En Beğenilen Şirketler araştırmalarının ortak özellikleri
- Araştırma sonuçlarının stratejik analizi ve aksiyon planlarına dönüştürülmesi
- Ana performans göstergelerine itibar skorlarının iliştirilmesi
- İtibar Yönetimi Performansının APG’lere entegre edilmesi, hesaplama yöntemleri
Dördüncü Hafta:
16 Nisan 2016 İtibar Riskleri
Tayfun Zaman TEİD Genel Sekreteri
- Krizler, itibar riskleri ve kurumsal markaları bekleyen tehlikeler
- VW ve FİFA skandallarının ışığında şirketleri bekleyen itibar riskleri
- Risklerin Yönetimi
Nuran Aksu ZENNA Araştırma ve Danışmanlık
- Etik-Yolsuzluk-Değerler ve İtibar Sunumu
- Etik Algısının Şirket Değerine Katkısı
- Özel Sektörde Yolsuzluk Algısı
- İdealler ve Gerçekler
Beşinci Hafta:
30 Nisan 2016 Paydaş Yönetimi
Aykut Bora Abora Danışmanlık “İşveren ve Çalışan Markası”
Nuran Aksu ZENNA Araştırma ve Danışmanlık
Paydaş Haritaları
- Sosyal paydaşlar (ortaklar) ve şirketlerin sosyal ortaklar haritalarının temel özellikleri
- Sosyal paydaşlar kimlerdir, temel özellikleri nelerdir?
- Sosyal paydaşların iş sonuçlarımıza etkisi nedir?
- Sosyal paydaş entegrasyonu nedir?
- Sosyal paydaş etki haritaları nasıl yapılır?
- Paydaş diyalogu nedir?
Altıncı Hafta:
7 Mayıs 2016 Kurumsal Marka Stratejileri ve İtibar Yönetimi
Bülent Fidan Brandmap
“Kurum Kimliği ve Kurumsal Marka Stratejileri
- Kurum kimliği, kurumsal değerler, kurum logosu nedir? Yeni dönemde nasıl olmalıdır?
- Kurum kimliği, kurumsal değerler, kurum logosu ile itibar yönetimi arasındaki etkileşim ve kurumsal marka stratejileri
- Kurumsal markalarla rekabetin temel özellikleri
Nuran Aksu ZENNA Araştırma ve Danışmanlık
Bireysel ve Kurumsal Değerlerin İtibara Yansıması
- Değerler – Bireysel Değerler – Kurum Değerleri
- Değerler ve İtibar İlişkisi
- Değerler ve Farklılık Yaratma
Yedinci Hafta:
14 Mayıs 2016 İtibar Yönetim Süreçleri Şirketlerde Nasıl Uygulanır?
Salim Kadıbeşegil ORSA Stratejik İletişim Danışmanlığı
- CEO’ların rolü
- Yönetim takımının sorumlulukları
- Kurumsal iletişim bölümünün rolü
Nuran Aksu ZENNA Araştırma ve Danışmanlık
- İtibar yönetiminin kurumsal performans olarak tanımlanması
Program Koordinatörleri
- Salim Kadıbeşegil
- Nuran Aksu
Not: İtibar Yönetimi Sertifika Programı ders günleri, saatleri ve eğitmenlerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Yer: Kadir Has Üniversitesi
Adres: Kadir Has Caddesi, Cibali / İstanbul 34 083
Tel: 0212 533 57 65 / 1219 Fax: 0212 533 65 15 E-posta: khas-yasam@khas.edu.tr
Sertifika Programı Ücreti: 2950 TL + KDV (%8)’dir. (KDV dahil toplam 3186 TL)
Günlük Katılım Ücreti : 550 TL + KDV’dir. (KDV dahil 594 TL)
Anlaşmalı kredi kartlarına 9 aya kadar taksitlendirme imkânı vardır.
TEİD (Türkiye Etik ve İtibar Derneği ile TKYD (Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği) üyelerine % 15 indirim yapılır.
Başvuru Formu: Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Başvuru Formu
Katılım için banka hesap numaraları:
Hesap Adı: Kadir Has Üniversitesi
Garanti Bankası,
Şube: Balat (Şube Kodu 020)
Hesap No: 6299718
IBAN: TR10 0006 2000 0200 0006 2997 18
Akbank
Şube: Kadir Has Üniversitesi Şubesi (Şube Kodu 993)
Hesap No: 008295
IBAN: TR92 0004 6009 9388 8000 0082 95
Ayrıntılar için İtibar Yönetimi Sertifika Programı–26 Mart 2016