RepMan Forum 2016

RepMan Forum 2016

Dijital İtibar ve Markaların Dijital Sınavı

Her sene itibar yönetimi ile ilgili temel eğilimlerin tartışıldığı RepMan Forumların beşincisi bu yıl 3 Mart 2016 tarihinde Orjin Maslak, Erciyes Salonu’nda gerçekleşecek. Bu yılki konumuz olan “Dijital İtibar ve Markaların Dijital Sınavı” ile iş yaşamlarınızda her geçen gün daha sık karşılaştığınızı düşünüyor, Forum içeriğinin ilginizi çekeceğine inanıyoruz. RepMan Forum 2016’da birlikte olmak dileğiyle.

PROGRAM

08:00 Kayıt ve İkram

09:00 Açılış Konuşmaları
Salim Kadıbeşegil – RepMan Forum Başkanı
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Danışma Kurulu Üyesi

09:20 “Dijital Ayak İzlerimiz” Araştırma Sunumu

Nuran Aksu
Zenna Kurumsal Marka Stratejileri Danışmanlığı
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Danışma Kurulu Üyesi

09:30 İtibarın Dijital Örnekleri

Nuran Aksu – Moderatör

Dr. Ömer Deveci – sikayetvar.com

Dr.Uygar Özesmi – change.org, Good4Trust.org

10:20 Markaların Dijital Sınavı

Salim Kadıbeşegil
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Danışma Kurulu Üyesi

Temel Aksoy
Fikirhane
temelaksoy.com

11:10 Ara

11:30 Merhaba Dijital İtibar

M.Serdar Kuzuloğlu
Gazeteci – Yazar, İnternet Ekipleri Amiri

12:30 Açık Tartışma

13:00 Kapanış

 

 

 

KATILIM BİLGİLERİ

Katılım ücretsiz olmakla birlikte, 90 kişiyle sınırlıdır ve dilediğiniz bir Sivil Toplum Kuruluşuna, dilediğiniz miktarda bağış yapmanız kaydınızın alınmasını sağlar. Kontenjan dolduktan sonra kayıt alamamaktayız. Lütfen kaydınızın tamamlanması için bağış alındı dekontunuzu veya bağışın alındığına dair SMS görüntüsünü repmanforum2016@bluechip.com.tr adresine iletiniz. Dilerseniz bağışlarınız için aşağıdaki kuruluşlardan birini tercih edebilirsiniz:

Koruncuk Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı (www.koruncuk.org)

Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği (www.bugday.org)

Toplum Gönüllüleri Vakfı (www.tog.org.tr)

2016-02-11

RepMan Forum 2016 Konuşmacıları

Nuran AKSU

nuranaksu@zennadanismanlik.com

Nuran Aksu
Nuran Aksu

Araştırma & Reklamcılık ve İnsan Psikolojisi ve Davranış Bilimleri mezunudur. Pazarlama araştırmalarında GfK Tüketici Deneyimleri Bölümü Sektör Yönetimi departmanında çalıştı.

2005-2015 yılları arasında GfK’da itibar araştırmaları çalışmalarının sorumluluğunu üstlendi. Ülkemizin önde gelen şirketlerine, sivil toplum ve kamu kuruluşlarına kişisel katkılarının da olduğu RepMan modeli ile stratejik itibar araştırmaları yaptı, yönetti. Ayrıca RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin kuruluşunda aktif görev aldı. Halen RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin danışma kurulu üyesidir.

2015 yılında kendi şirketi Zenna Kurumsal Marka Stratejileri Danışmanlığını kurmuştur.

 

Dr .Ömer Deveci

omer.deveci@sikayetvar.com

Omer DeveciAnkara’da Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Tıp eğitimini aldıktan sonra uzmanlık eğitimini de aynı üniversitede tamamlayan Deveci, bir aylık kamu hizmetinden sonra özel sektörde iş hayatına başladı.

Tıp eğitimi boyunca özel hastane ve kliniklerinde çalışan Deveci, edindiği tecrübeyle Ankara’da Out Patient hizmeti veren kendi kliniğini 1998’de kurdu. 2011 yılına kadar başhekimliğini yaptığı kliniğini, Şikayetvar’a daha fazla vakit ayırmak için kapattı. Hekimlik mesleğini de bu tarihten itibaren bıraktı.

Deveci, 2001 yılında Türkiye’de olduğu gibi Dünya’da da bir ilk olan Şikayetvar’ı kurdu. 2011’de Şikayetvar’ın yönetiminin başına geçen Deveci, halen aktif olarak bu görevi yürütmektedir.

Çeşitli seminerlerde yaptığı konuşmaların yanı sıra çeşitli dergilerde yazıları yayınlanmaktadır.

 

Dr. Uygar Özesmi

uygar@change.org

Uygar Özesmi
Uygar Özesmi

Sivil toplum, sosyal girişimler ve doğa koruma alanlarında çalışan Dr. Uygar Özesmi, 1989-90 yılları arasında Çevreden Sorumlu Devlet Bakanı Adnan Kahveci’nin danışmanlığını yaptı. Fulbright Burslusu olarak Amerika Birleşik Devletleri’nde Ohio State Üniversitesi’nde master, daha sonra MacArthur Burslusu olarak Minnesota Universitesi’nde çevre bilimleri, kalkınma ve sosyal değişim konularında doktora yaptı. Daha sonra Erciyes Üniversitesi’nde Çevre Bilimleri Anabilim Dalı Başkanı (2000-2004), New York’ta Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı, Küresel Çevre Fonunda (GEF) Çevre Uzmanı (2004–2006), TEMA Vakfı Genel Müdürü (2006-2008), Greenpeace Akdeniz Genel Direktörü (2008-2012) görevlerini aldı.

2002 yılında, şu anda doğa koruma alanında önde gelen sivil toplum kuruluşlarından ve BirdLife’ın Türkiye temsilcisi olan Doğa Derneği’nin kurucu başkanlığını yaptı. Sivil Toplum Geliştirme Merkezi’nin (STGM) kurucu üyelerinden ve Sivil Katılım için Dünya Birliği (CIVICUS) yönetim kurulunda. Kendisinin 100’den fazla bilimsel yayını vardır. Türkiye’nin ilk vatandaş bilimi platformu olan KusBank.org‘u ve ilk etik yaşam biçimi platformu olan Good4Trust.org‘u kuran Uygar’ın sayısız popüler makalesi, bir kitabı ve Açık Radyo’da her gün yayınlanan iki programı var. 2012 yılından beri de change.org’da Doğu Avrupa ve Batı Asya Direktörü görevini yürütüyor.

 

Temel Aksoy

temelaksoy@temelaksoy.com

 

Temel AksoyTemel Aksoy, ilk, orta ve liseyi, Galatasaray Lisesi’nde okudu.

Önce Grenoble daha sonra Paris Nanterre Üniversitesi’nde ekonomi bölümünü bitirdi. 1980 yılında İstanbul Üniversitesi İktisat Bölümü’nde Gülten Kazgan’ın asistanı oldu. Aynı zamanda Boğaziçi Üniversitesi İdari Bilimler Fakültesinde ekonomi master’ı yaptı.

1984 yılında, o zamanların en önemli araştırma şirketi PİAR’da araştırmacı olarak çalışmaya başladı. 1987 yılında PİAR’a genel müdür ve ortak oldu.

On yıl çalıştıktan sonra 1994’te PİAR’dan ayrılarak kendi araştırma şirketi REMARK‘ı kurdu.

2005 yılında, REMARK’ı büyük bir araştırma zinciri olan Synovate’e sattı ve izleyen üç yıl aynı şirketin yönetmeye devam etti.

Pazarlama araştırması mesleğinde yirmi bey yıl boyunca sayısız araştırma yaptı ve  yönetti.

2008-2010 yılları arasında Türkiye Araştırmacılar Derneği başkanlığını yaptı.

Şimdi kendi danışmanlık şirketinde (Fikirhane) Türkiye’nin büyük şirketlerine strateji ve marka danışmanlığı yapıyor.

2008 yılından bu yana, kendi blog sayfasında (www.temelaksoy.com) Marka, Yönetim ve Strateji konularında haftalık yazılar yazıyor.

 

Serdar Kuzuloğlu

serdar@kuzuloglu.com

Serdar Kuzuloglu “1995 yılında çocukluk hayali olan medya dünyasına adım attı. Gazete, dergi, web, radyo ve televizyonlarda teknoloji ve trendleri aktardı.

Halen kurucularından olduğu İstanbul Bilgi Üniversitesi yüksek lisans programı Next Academy’de ders vermekte, teknoloji ve trendlere yönelik içerik üretmekte ve bu kapsamda konferanslarda konuşmalar yapmaktadır.”

 

 

Salim Kadıbeşegil

skadibesegil@orsa.com.tr

Salim KadibesegilRepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Danışma Kurulu Üyesi Stratejik İletişim Yönetimi alanında akademik ve profesyonel birikimi ve önemli referansları bulunan Kadıbeşegil, Kurumsal İtibar Yönetimi konseptinin ülkemizde tanınması ve yer etmesine öncülük etti.

Salim Kadıbeşegil’in iletişim alanındaki 41 yıllık birikimi içinde, iş ve iletişim dünyasının önde gelen yayınlarında yer almış 100’den fazla makalesi bulunmaktadır. Kariyeri süresince yayımlanmış iş ve iletişim dünyasının kaynak olarak kullandığı 8 kitabı vardır; “Halkla İlişkilerin Temel İlkeleri, 1986”; “Halkla İlişkiler Reçeteleri, 1992”; “Halkla İlişkilere Nereden Başlamalı?, 1997” , “Kriz Geliyorum Der, 2002”. “İtibar Yönetimi” 2006, “Şimdi Stratejik İletişim Zamanı 2009″, Mediacat yayınları tarafından yayımlanmıştır.

Kadıbeşegil’in son kitabı “Oyun Bitti, 2012″ Optimist tarafından yayımlanmıştır. Blog yazıları denemesi olan “Ya Kuşlar Rüzgar Güllerine Çarparsa” başlıklı e-kitap ise bloğundan ücretsiz indirilebilmektedir.