2017 Senesi İtibar Eğilimleri
Global halkla ilişkiler ajansı Weber Shandwick’de CRS (Chief Reputation Strategist) olarak görev alan Dr. Leslie Gaines-Ross 2017 senesi için itibar eğilimlerini değerlendirdi.
Dr.Ross’un kristal küresinde 2017 için öne çıkan başlıkları sizin için derledik.
- Toplumsal konularda aktif olan CEO’lara alışacağız
- Şirketleri, birer platform olarak değerlendireceğiz
- Şirketleri, insanların birlikte yaşamayı öğrendiği birer ibadethane olarak göreceğiz.
- İtibar yönetiminde, şirket hakkında çıkan asılsız haberlerle mücadele önem kazanacak
- Kültürün, şirket yönetiminde önemi artacak
- Hesap verilebilirlik ilkesinde çalışanlar başrolde olacak
- İtibar, işin bir parçası olacak
- Yönetim Kurulları krizlerde daha fazla sorumluluk almak zorunda kalacak
- İş dünyasında kadın CEO’ların rolü değişecek
- İtibar yönetiminde, yerellik önem kazanacak
Makalenin devamını okumak için tıklayınız.