Dr. Markus Renner
Marka ve itibar yönetimi konusunda en az 15 yıllık uzmanlıkları bulunan kişiler tarafından kurulmuş olan ve yönetim konusunda danışmanlık hizmeti vermekte olan “Branding Institute”’da yönetici ortaktır.
İtibar yönetimi, paydaş yönetimi, marka mimarisi & marka portfolyosu, marka konumlandırma & marka kimliği, kurumsal sosyal sorumluluk ve çalışan markası konularında uzmanlaşmıştır. Dr. Renner ayrıca Henley Business School’da ziyaretçi öğretim üyesidir ve Marka ve İtibar Yönetimi dersleri vermektedir.
Markus aynı zamanda küresel şirketlerin üyesi olduğu International Brand & Reputation Community (INBREC)‘ın kurucuları arasındadır ve aynı zamanda Yönetim Kurulu Başkan Vekilidir.
2011 yılında “Generating Trust via Corporate Reputation” adlı kitabı yayımlanmıştır.