REPMAN FORUM 2020
Bu yıl REPMAN FORUM 2020 pandemi nedeniyle on-line ortamda gerçekleştirildi. “İtibarın ‘pandemi’ sınavı” temasıyla gerçekleştirilen forumu 21 Eylül 2020 tarihinde 126 aktif katılımcı izledi.Forumun on-line kaydını buradan izleyebilirsiniz.
Forumun tema gerekçesi aşağıdaki şekilde tanımlandı;
2020 insanlık tarihinde farklı bir gündemle anılacak. Çin’in Wuhan kentinden çıktığı söylenen KoronaVirüs, Covid-19 adı ile literatüre adını yazdırırken dünyadaki tüm ezberleri bozdu. Ne zaman normal hayata, yani eski “güzel” günlere döneceğimizi bilmediğimiz bir yolculuğun yolcuları olduk. Sokağa çıkma yasakları veya kısıtlamaları, sınır kapılarının kapatılması bir yana yaşamın idame ettirilmesi ile ilgili temel ihtiyaçların karşılanması noktasında bile dünyanın dört bir tarafında büyük sıkıntılarla karşı karşıyayız. Bu kaos ortamından en fazla nasibini alanlar da doğal olarak markalar ve şirketler. Önlerini göremiyorlar, belirsizlik ortamında tutarlı kararlar alamıyorlar, kısacası ne yapacaklarını bilemiyorlar?
En önemli sermayeleri olan “itibarları” büyük bir risk altına. Toplumun beğendiği ve takdir ettiği bir şirket ya da marka olabilmeyi bu belirsizlik ortamında da gerçekleştirebilmek mümkün mü?
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Kurucu Danışma Kurulu Üyesi Salim Kadıbeşegil’in forum başkanlığını yaptığı forumun konukları, program akışı sırasıyla; Nuran Aksu, Ertuğrul Onur, M. Serdar Kuzuloğlu’nun moderatörlüğünde Tayfun Bayazıt, Ümit Boyner ve kapanış konuşmasını yapan Prof. dr. Haluk Gürgen idi.
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi tarafından ZENNA Kurumsal marka Danışmanlığı’na yaptırılan RESPECT 2020 araştırmasının yönetici özetine buradan ulaşabilirsiniz.
Program aşağıdaki konu başlıkları ile gerçekleştirildi:
10:30 Toplumun pandemi döneminde markalar ve şirketlere bakışı
Salim Kadıbeşegil RepMan Kurucu Danışma Kurulu Üyesi
Nuran Aksu ZENNA Kurumsal Marka Araştırmaları Şirketi Başkanı
11:00 Pandemi döneminde Etik ne kadar hayatımızın içinde?
Ertuğrul Onur TEİD Yönetim Kurulu Başkanı
11:30 Şirketler ve markalar pandemi döneminde itibarlarını nasıl yönetirler, nasıl korurlar?
Serdar Kuzuloğlu Gazeteci (Moderatör)
Ümit Boyner Boyner Holding Yönetim Kurulu Üyesi
Tayfun Bayazıt Marsh & McLennan Grubu Türkiye Yönetim Kurulu Başkan
12:30 Pandemiden ne öğrendik?
Prof.Dr.Haluk Gürgen Bahçeşehir Üniversitesi, İletişim Fakültesi. Öğretim Üyesi
12:45 Kapanış
Forum Başkanı; Salim Kadıbeşegil