RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi kurum itibarı, itibar yönetimi, kurumsal yönetim ilkeleri, sürdürülebilirlik, marka konumlandırma & marka kimliği, kurumsal sorumluluk, paydaş yönetimi , marka mimarisi ve marka portfolyosu vb. konularda Türkiye ve Dünya’da yayımlanan makaleleri derleyerek ücretsiz olarak paylaşmaktadır.
A Primer on Corporate Values, Olivier Serrat
A Sad Worker Is A Bad Worker: Data Shows Companies Should Help Depressed Employees, Andrew Price
Banking Reputation and CSR: A Stakeholder Value Approach
Building A High Performance Team: Creating An Ethical Culture, Keith Krach
CR’s 100 Best Corporate Citiziens, Ariel Schwartz
Europe’s Risk Managers Concerned by Social Media Reputation Damage, Insurance Journal
Executive MBAs — Reputation No Go, Dr. Leslie Gaine-Ross
Global Protocol On Ethics In Public Relations; Chris Skinner, Gary Mersham and Jean Valin
İtibar “Değerler” Üzerine İnşa Edilir, Prof. Dr. Haluk Gürgen
İtibar Yönetimi, Yılmaz Argüden
İtibar Yönetimi: Halkla İlişkilerde Güven Yaratma, Doç. Dr. Selma KARATEPE
Krizde İtibarın Yönetilmesi, Doç. Dr. Başak Solmaz
Kurumsal İtibar Ölçümünde Kişiselleştirme Metaforu, Yrd. Doç. Dr. Filiz OTAY DEMİR
Kurumsal İtibar Yönetimi Ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS), Gürbüz Yılmaz
Kurumsal İtibar Yönetimi, Temel Aksoy
Kurumsal İtibarı Yaratmada Kurumsal Paydaş Yönetimi ve Medya İle İlişkilerin Önemi
Managing Wall Street’s ‘Winner Effect’, Drake Bennett
Reputation Management and Social Media
Safekeeping company Reputation 99 Tips, Weber Shandwick
Study on Reputation Strategy of Corporation, Weilong YANG – Jiexin LI
The ABC of Reputation, Sandra Macleod
The Dynamics of Public Trust in Business— Emerging Opportunities for Leaders
The Incredible Survival Story of the TV Advertisement , Peter Osnos
The Risks of Social Media: Self-Inflicted Reputation Damage, Jared Wade
The Seven Levels of Organisational Consciousness, Richard Barrett
The whys and hows of corporate values, Business in the Community
What Do Corporate Values Really Mean?,Ray Williams
What does it take to be one of the world’s most ethical companies? , Ben Schiller
Why Brand Personality Matters: Aligning Your Brand to Cultural Drivers of Success, Millward Brown
Why Business Ethics?, John Hooker