Vizyon
Dünyada yapılmakta olan tüm itibar araştırmalarını merkezde toplamak, bunlarla ilgili tartışma ortamları yaratmak ve konuyla ilgili çevrelere bu kapsamda referans olabilecek bilimsel tabanlı çalışmalar üretmek ve paylaşmak
Misyon
İtibar yönetimi ile ilgili bilgi üretmek, işlemek ve paylaşmak…
İtibar araştırmaları Türkiye’de RepMan modeli ile başladı. Son on yıldır bu model ile sektörünün lideri olan şirketler paydaş entegrasyonu stratejileri ürettiler. Kurumsal iletişim stratejilerini bu modelin verilerine dayanarak uyguladılar. Bu model Türkiye’de ve dünyada iş dünyasının ve akademik çevrelerin kıyaslama için tercih ettikleri altyapıyı oluşturdu. Şimdi bu merkez bu birikimini herkesin yararlanabileceği bir platforma taşıyor.
Değerler
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi bir “paylaşım” platformudur. Bu platformdan ilgi duyan herkesin etkin bir şekilde yararlanabilmesi amacıyla;
- Şeffalık ve hesap verebilirlik ilkelerine dayalı bir paylaşım iddiası ile çalışmak,
- Bilgi ile rekabetin özünü oluşturan “doğru” içerik sunabilmek
- Evrensel değerleri gözetmek ve bu konuları çalışma süreçlerinde tanımlamak çalışmalarımızın özünü oluşturmaktadır…