I. Beyin Fırtınası Toplantısı, 14 Ocak 2012
Kurum itibarının yönetilmesi ile ilgili konu her geçen gün iş dünyasında gündemdeki yerini yaygınlaştırıyor. İtibarın yönetilmesi, ölçümlenmesi, değerlendirilmesi ve raporlanması ile ilgili sadece ülkemizde değil uluslararası boyutta da derin tartışmaların ve yöntemlerin olduğunu hepimiz biliyoruz ve içinde yaşıyoruz.
Türkiye’de ve dünyada konuyla ilgili çalışmaları derlemek, deneyim ve gözlemlerden yararlanmak, konuyla ilgili ihtiyaç sahipleriyle bu bulguları ticari bir beklenti olmaksızın paylaşmak amacıyla kurulmuş olan RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi bu amaca yönelik “Beyin Fırtınası” toplantıları başlatıldı.
Bu çalışmalardan ilki, 14 Ocak 2012 tarihinde Dahill İstanbul’da gerçekleştirildi. Toplantıda “Kurumsal İtibar Araştırmalarından Beklentiler” konusu masaya yatırıldı.
Kurum itibarı konusunu gündemlerinde yoğun bir şekilde yaşamakta olan üst düzey profesyonellerin bir araya geldiği toplantıda;
- Kurumsal İtibar Araştırmalarına NEDEN ihtiyacımız var?
- Kurumsal İtibar Araştımalarından NE Bekliyoruz?
- Kurumsal İtibar Araştırmaları HANGİ paydaşlar nezdinde yapılmalı ?NEDEN?
- APG(KPI)’ler Söz Konusu Olduğunda Kurumsal İtibar Araştırmalarında HANGİ Paydaşlar Baz Alınmalı ?
- Kurumsal İtibar Araştırmalarının Kalitesini Etkileyen Unsurlar
- Kurumsal İtibar Araştırmalarında NELER Sorgulanmalı ?
Konu başlıkları irdelenmiştir.
I. Beyin Fırtınası Toplantısı sunumunu görmek için tıklayınız.
I. Beyin Fırtınası Toplantısı bulgularını görmek için tıklayınız.