İKLİM KRİZİNİN İLETİŞİMİ

RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin bu yılın ikinci etkinliği İklim Krizi ve İletişim Stratejileri paneli 16 Mayıs 2022 tarihinde çevrimiçi gerçekleştirildi. REPMAN FORUM 2022 tartışmalarının ışığında şirketler hangi iletişim alanlarına öncelik vermeli? İletişim stratejilerinin önündeki engeller neler? Kurum içi iletişim bu dönemde bir adım öne mi çıkıyor? CEO’ların rol model kimliklerinde neleri görmek istiyoruz? Sivil toplum kuruluları ile işbirliği alanlarında eskiden olmayan “yeni” neler var/olmalı? Paydaş katılımcılığı iklim krizi gündeminde nasıl yönetilmeli? sorularının cevapları panelin kurgusu olarak tanımlandı.

Salim Kadıbeşegil’in panel başkanlığını yaptığı tartışmaları Bahçeşehir Üniversitesi Öğretim Üyesi ve RepMan Danışma Kurulu Üyesi Prof.Dr. Haluk Gürgen yönetti. Panel ZENNA marka Araştırmaları Şirketi Başkanı ve RepMan Danışma Kurulu Üyesi Nuran Aksu’nun bu yıl gerçekleştirilen RESPECT 2022 araştırması ana bulgularını paylaşması ile başladı. Daha sonra, Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı İklim Değişikliği ve Çevre Yönetiminden Nuri Özbağdatlı güncel riskleri ve yakın gelecek senaryolarını değerlendirdiler. Kale Grubu Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Rana Birder ve YapıKredi Kurumsal İletişim Direktörü Arda Öztaşkın yapılmakta olan çalışmalarla ilgili somut örneklere dayalı bilgileri izleyiciler ile paylaştılar.

Panelin tartışmalarını buradan izleyebilirsiniz.