İyi Ürünler, Kurum İtibarını Destekliyor
Uluslararası iletişim ajansı Weber Shandwick’in tüketiciler nezdinde gerçekleştirdiği son araştırmaya göre kurumsal itibarın bileşenleri arasında insan sağlığını ve refahını artıracak ürünler sunmanın değeri her geçen gün artıyor. 21 ülkede 2.100 tüketiciyle yapılan çalışmaya göre her 2 kişiden biri satın aldığı ürün/hizmetin ne kadar sağlıklı ve iyi olduğunu etrafındakilerle tartışıyor ve kendisini iyi ve mutlu hissettiren ürünleri almayı tercih ettiğini vurguluyor. Ülkeler arası sonuçları karşılaştırdığımızda Türk tüketicilerin sağlıklı ve iyi ürün/hizmetler hakkında daha fazla sözlü paylaşım yaptığını görüyoruz.
Araştırmanın detaylı sonuçlarını incelemek için tıklayınız.