Neyi, Nasıl Yapmalı? Beyin Fırtınası Buluşması
REPMAN FORUM- REPMAN PANEL- REPMAN GÜNDEM çıktıları dikkate alınarak “Neyi, nasıl yapmalı?” tartışması ve bir manifesto tasarımı yapılmasının hedeflendiği “Beyin Fırtınası” çevrimiçi tartışma programı 26 Eylül 2022 tarihinde gerçekleştirildi.
Prof. Dr. Haluk Gürgen‘in moderatörlüğünde sorular ve bir cümlelik cevaplar
· İklim krizinin artan etkisi ve şirketlerin bu krize hazırlıksız yakalandıkları dikkate alındığında şirketler itibarlarını iletişim stratejilerinde hangi radikal değişiklikleri dikkate alarak yönetecekler?
· İletişim profesyonellerinin iklim krizi gündeminde “bir” numaralı önceliği ne olmalı?
· İletişim profesyonelleri kültürel ve yapısal engelleri nasıl aşmalı?
· İletişim profesyonelleri arasında işbirliği ve dayanışma hangi esaslar üzerine kurulmalı?
Beyin fırtınasına katılan konuşmacı konuklarımız;
RepMan Kurucu Başkanı,Salim Kadıbeşegil, ZENNA kurumsal Marka Araştırmaları Başkanı Nuran Aksu, Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği Strateji Grubu Başkanı Güneşin Oya Aydemir, Galatasaray Üniversitesi Öğretim Üyesi Dr. Belgin Bahar, Teknoloji ve Sürdürülebilirlik İletişimcisi Dr. Sertaç Doğanay, Yazar, Gazeteci ve Trend Avcısı M. Serdar Kuzuloğlu, Mikado Sürdürülebilir Kalkınma Danışmanlığı Başkanı Serra Titiz, İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof.Dr. Ebru Uzunoğlu, Complience House Kurucu Ortağı, Tayfun Zaman, Kale Grubu Kurumsal İletişim Başkanı Rana Birden, Yapı Kredi Kurumsal İletişim Direktörü Arda Öztaşkın, Zorlu Grubu Sürdürülebilirlik ve İletişim Genel Müdürü Şahika Özcan Ortaç ve Zorlu Grubu Sürdürülebilirlik yöneticisi Selin Ekşioğlu.
Beyin fırtınası tartışması videosu