RepMan® Araştırmaları ZENNA’da
Türkiye’nin ilk itibar araştırmaları modeli RepMan’ın kullanım hakları ZENNA’ya verildi. 2002 yılında Orsa Stratejik İletişim Danışmanlığı tarafından geliştirilen ve 2006 yılından itibaren ülkemizin önde gelen holding, şirket ve sivil toplum kuruluşlarının çok paydaşlı araştırmalarında kullanılan RepMan’e akademik alandaki çalışmalarda da sıkça referans olarak yer verildi. Yıllar içinde “Pre-RepMan, Post-RepMan, RESPECT, RepManCORE, RepMan Bus” alt modelleri ile desteklenen RepMan İtibar Araştırmalarının en önemli özellikleri arasında şu hususlar bulunuyor:
• Şirketlerin itibar yönetimi performanslarını tüketicilerin satın alma ve tavsiye etme iş sonuçları entegre edebiliyor
• Kurum itibarını çalışan bağlılığı ve en çok çalışılmak istenen işyerlerinden biri olabilme kriteri ile ilişkilendiriyor
• Sivil toplum kuruluşları ile şirketler arasındaki sosyal projelerin ortak duyarlılık alanlarını belirliyor
• Şirketlerin kurum itibarı skorlarının yöneticilerin Ana Performans Göstergeleriyle ilişkilendirilmesine yön veriyor
• İtibar risklerinin neler olduğu ve nerelerden kaynaklandığı ile ilgili tespitleri yansıtıyor
• İçeriği ve metodolojisi ile uluslararası araştırmalara entegre edilebilecek özelliklere sahip
ZENNA Kurumal Marka Yönetim Araştırmaları ve Danışmanlığı A.Ş.
2015 Yılında ticari faaliyetlerine başlayan ZENNA, kurum itibarı araştırmaları ve danışmanlıklarında 15 yılı aşkın birikimi olan Nuran Aksu tarafından kuruldu. RepMan modelinin geliştirilmesinde ve 50’den fazla şirkette uygulanmasında bizzat aktif rol alan Nuran Aksu aylık Brandmap dergisinde de BrandCORE marka performansı araştırmalarını yönetmekte. Nuran Aksu aynı zamanda RepMan İtibar Araştırmaları Merkezinin Danışma Kurulu üyesi, Sürdürülebilir Kalkınma için Yenilikçi Çözümler Derneği Yönetim Kurulu üyesi ve RepMan Merkez İtibar Yönetimi Sertifika Programı’nın eğitmen ve koordinatörlerindendir.