RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Danışma Kurulu Üyeleri

RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Türkiye ve Dünya’da itibar
yönetimi, kurumsal yönetim ilkeleri, sürdürülebilirlik, marka
konumlandırma & marka kimliği, kurumsal sorumluluk, paydaş
yönetimi , marka mimarisi ve marka portfolyosu gibi alanlarda
uzmanlığını uluslararası çapta kanıtlamış kişilerden oluşan
Danışma Kurulu ile konuyla ilgililenen çevrelerle
bilgi paylaşımını ve bilginin doğru aktarımını hedeflemektedir.
Danışma kurulumuz;
 

 

repman-danisma-kurulu-m-salim-kadibesegil

M. SALİM KADIBEŞEGİL

Stratejik İletişim Yönetimi alanında akademik ve profesyonel birikimi
ve önemli referansları bulunan Kadıbeşegil, Kurumsal İtibar Yönetimi
konseptinin ülkemizde tanınması ve yer etmesine öncülük etti. Merkezi
Londra’da bulunan Uluslararası İletişim Danışmanlıkları Birliği,
ICCO’da ülkemizi 5 yıl boyunca Yönetim Kurulu Üyesi olarak temsil eden
Kadıbeşegil, Capital Dergisi’nin “En Beğenilen Şirketler” projesine Danışmanlık yaptı. Kadıbeşegil 2001-2011 yılları arasında merkezi New
York’ta bulunan “The Reputation Institute”un Türkiye temsilciliğini yaptı halkla ilişkiler, itibar yönetimi ve stratejik iletişimle ilgili yayımlanmış 8 kitabı vardır.

repman-danisma-kurulu-prof-dr-haluk-gurgen

PROF. DR. HALUK GÜRGEN

Prof. Dr. Haluk Gürgen, uzun yıllardır çok sayıda özel ve kamu kuruluşu için iletişim kampanyası gerçekleştiren bir iletişimci. Prof. Gürgen, çağdaş pazarlamanın niteliklerini şu sözlerle anlatıyor: “Hayatın yaşanma hızı, toplumsal değişimi tetikleyen dinamiklerin başında geliyor. Her geçen gün ihtiyaçlarımızı daha hızlı bir şekilde belirlemek, daha hızlı bir şekilde karşılamak, daha hızlı bir şekilde tüketmek ve daha hızlı bir şekilde yeni ihtiyaçları keşfederek, tüketerek bu hayatın hızlı döngüsü içinde var olmaya çalışıyoruz. Bu nedenle pazarlamada başarılı olmanın yolu, baş döndürücü hıza ayak uydurabilen markaların yaratılmasından geçiyor. Bu da güçlü markalar yaratmak demek. Kurumsal marka, kurumsal iletişim ve itibarın doğru bir şekilde yönetilmesi sonucunda yaratılır. Güçlü ürün markalarının yaratılmasında ve geliştirilmesinde ise ait oldukları kurumsal markaların gücünden beslenmesinin gerekliliği giderek daha da önemli oluyor.”Prof. Dr. Haluk Gürgen 2006-2014  yıllları arasında Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı olarak görev yaptı. Gürgen bugüne kadar Çevre Bakanlığı, Gümrük Bakanlığı, Kadının Statüsü Genel Müdürlüğü, Vakıfbank, Mesa, Coşkunöz Holding ve Erciyas Biracılık adına iletişim projeleri çalışmalarında bulundu. Gürgen çok uluslu kurumlara, yerli kuruluşlara, bankalara eğitimler veriyor.

 

repman-danisma-kurulu-nuran-aksu

NURAN AKSU

İstanbul Üniversitesi Araştırma & Reklamcılık ve İnsan Psikolojisi ve Davranış Bilimleri mezunudur. Pazarlama
araştırmalarında GfK Tüketici Deneyimleri Bölümü Sektör Yönetimi departmanında çalıştı. 2005-2015 yılları arasında GfK da itibar araştırmaları çalışmalarının sorumluluğunu üstlendi Ülkemizde sektörlerin önde gelen şirketlerin on yıldan fazla itibar araştırmalarını yönetti ve bu araştırmaların stratejik analizlerini yaptı. 2015 yılında kendi yönetimindeki Zenna Kurumsal Marka Danışmanlığı şirketini kurdu. 

OLE CHRISTIAN APELAND

İtibar Yönetimi Danışmanlığı konusunda Norveç’te lider olan ve İtibar
Yönetimi üzerine global önemi bulunan Reputation Institute ile ortak
olan “Apeland”in CEO’sudur…

 

PROF. DR. PEKKA AULA

Finlandiya Helsinki Üniversitesi Medya ve İletişim Bölümünde öğretim üyesidir ve aynı zamanda itibar yönetimi konusunda uzmanlaşmıştır. “Stratejik İtibar Yönetimi” üzerine kitapları mevcuttur. Başta ABD olmak üzere birçok ülkede  üniversitelerde konuk öğretim üyesi olarak ders vermektedir. 2015 yılında Finli meslektaşı Jouni Heinonen ile birlikte “The Reputable Firm” kitabını yazmıştır.

JOUNI HEINONEN

Finlandiya’nın önde gelen stratejik iletişim şirketlerinden Pohjoisranta- Burson Marsteller CEO’sudur. 30 yıla yakın stratejik iletişim ve itibar yönetimi alanlarında deneyimlidir. Çalışma alanları ile ilgili 3 kitabı bulunmaktadır. 2015 yılında Finli meslektaşı Prof.Dr. Pekka Aula ile birlikte “The Reputable Firm” kitabını yazmıştır.

 

PROF. MERVYN E. KING

Sosyal raporlamalarda uluslararası standartları belirleyen Global
Reporting Initiative’in Yönetim Kurulu Başkanı olan Prof. King, 2008 yılından bu yana ülkemizde Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği tarafından düzenlenen Uluslararası Yönetim Konferansın başkanlığını
yapmaktadır…

repman-danisma-kurulu-Jonathan-Low

JONATHAN LOW

Şirketlerin performanslarını ölçümlemek, yönetmek ve geliştirmek ile
ilgili stratejik bakış açıları kazanılması konusunda yöneticilere
destek sağlayan Predictiv’in kurucu ortağıdır…

 

markus_renner_branding-institute

 DR. MARKUS RENNER

Marka ve itibar yönetimi konusunda en az 15 yıllık uzmanlıkları bulunan kişiler tarafından kurulmuş olan ve yönetim konusunda danışmanlık hizmeti vermekte olan “Branding Institute” kurucusu ve  yönetici ortaktır. Kurucuları arasında yer aldığı INBREC, Uluslararası marka ve itibar Topluluğu’nun Başkan Yardımcılığı görevini üstlenmiştir. Henley Business School (UK) da Visiting Professor olarak ders vermektedir. Daha önce de Novartis  Global Marka ve İtibar Yönetimi başkanı idi.

PROFBurcULENGIN. DR. BURÇ ÜLENGİN

Kanada Waterloo Üniversitesi’nde master yapmış olan Prof. Dr. Burç
Ülengin, İstanbul Teknik Üniversitesinde İstatistik Bölüm Başkanı
olarak görev yapmaktadır. Bunun yanısıra GfK Türkiye’de bünyesinde
yapılmakta olan kantitatif araştırmalara uygulamakta olduğu ileri
analiz teknikleri ile danışmanlık yapmaktadır.