RepMan 2017 İtibar Yönetimi Sertifika Programı
İş gündemlerinde kurumsal itibar yönetimi olan profesyoneller ve kariyerlerine yeni bir alan eklemek isteyenler için geliştirilen Türkiye’nin ilk ve tek itibar yönetimi sertifika programı 23 Eylül’de başlıyor.
Her biri konusunda uzman 10 önemli konuşmacıyı araya getiren RepMan İtibar Yönetimi Sertifika Programı 23 Eylül – 14 Ekim tarihleri arasında (4 Cumartesi tam gün, toplam 28 saat) SALT Galata’da Salim Kadıbeşegil ve Nuran Aksu program koordinatörlüğünde gerçekleşecek.
Programın tüm detaylarına bu sayfadan erişebilir, sorularınız ve kayıt için diyez.beksac@repman.com.tr e-posta adresinden Diyez Beksaç Cin ile iletişim kurabilirsiniz.
Kontenjanı 16 kişiyle sınırlı program için kayıtlarınızı geç kalmadan tamamlayın.
Programın Amacı ve Kapsamı
RepMan İtibar Yönetimi Sertifika Programı, iş gündemlerinde kurumsal itibar yönetimi olan profesyoneller veya kariyerlerine yeni bir alan eklemek isteyenler için geliştirilmiştir. İtibar yönetiminin ana bileşenlerinin ve temel ilkelerinin her biri konusunda uzman, değerli konuk konuşmacıların katkılarıyla aktarıldığı Türkiye’nin ilk ve tek itibar yönetimi sertifika programıdır. Programın tamamını tamamlayanlara katılım sertifikası verilmekte, bunun yanı sıra tek günlük katılım seçeneği de sunulmaktadır.
Program Hedefleri ve Katılımcının Kazanımları
Katılımcıların program sonunda somut kazanımlar elde etmeleri hedeflenmektedir.
- Kariyer planları ile itibar yönetimini ilişkilendirebilmeleri,
- Sosyal paydaş haritası oluşturabilmeleri,
- İtibar Araştırmaları Tasarımı konusunda yetkinliklerini artırmaları,
- Etik, kurumsal yönetim, kurumsal sosyal sorumluluk, sosyal inovasyon ve sürdürülebilirlik uygulamalarının itibar yönetimi ile ilişkilerini kurabilmeleri,
- Şirketlerinin gündemine itibar yönetiminin alınabilmesini destekleyecek örnek uygulamalar hakkında bilgilenmeleri,
- İtibar yönetiminin iş sonuçlarına etkileri ile ilgili somut verilere sahip olmaları,
- Şirket yöneticilerinin itibar yönetimini Ana Performans Göstergelerine nasıl doğru entegre edebilecekleri ile ilgili bilgi sahibi olmaları amaçlanmaktadır.
Tüm bu başlıklarda katılımcıların örneklerle desteklenen veri ve bilgilere sahip olmaları; bu bilgileri iş yaşamlarına ve kişisel kariyerlerine taşıyabilmeleri beklenmektedir.
Kimler Katılmalı?
- Kurumsal iletişim yöneticileri
- Sivil Toplum Kuruluşları ve kurumsal sosyal sorumluluk alanında çalışan profesyoneller
- Sürdürülebilirlik konusunda çalışan profesyoneller
- Finansal raporlama konusunda çalışan yöneticiler
- İç denetim, iç kontrol ve uyum konusunda çalışanlar
- İnsan kaynakları yöneticileri
- Satın alma ve tedarik yöneticileri
PROGRAM
Program İçeriği ve Akışı
23 Eylül 2017, Cumartesi
10:00 -10:30 Tanışma ve Programdan Beklentiler
10:30 -12:30 İtibar Yönetimi Felsefesi
(Kültür Değerler ve İtibar)
Prof.Dr. Haluk Gürgen
Bahçeşehir Üniversitesi
12.30 – 13:30 Öğle Yemeği
13:30 -15:30 İtibarımızı Yönetmekten Daha Önemli İşimiz Var Mı?
Salim Kadıbeşegil
Repman Kurucu Üyesi
15:30 – 15:45 Ara
15:45 – 17:00 Türkiye’de ve Dünyada Şirketlerin İtibar Yönetimi Performansı ve İş Sonuçları İlişkisi
Nuran Aksu
ZENNA Kurumsal Marka Danışmanlığı
30 Eylül 2017, Cumartesi
10:00 – 12:30 Kurumlarda Sosyal İnovasyonun İtibara Katkısı
Suat Özçağdaş
Sosyal İnovasyon Merkezi
12:30 – 13:30 Öğle Yemeği
13:30 – 15:30 Dijital Dünyada İtibar
M.Serdar Kuzuloğlu
Gazeteci-Yazar
15:30 – 15:45 Ara
15:45 – 17:00 Dijital Dünyada Fırsatlar – Tehditler
Panel Tartışma
M.Serdar Kuzuloğlu – Nuran Aksu ve Katılımcılar
07 Ekim 2017, Cumartesi
10:00 – 12:30 Şirketlerin İtibar Riskleri Nerede Oluşuyor?
Tayfun Zaman
Integrity Partners Etik, Uyum ve İtibar Riskleri Danışmanı
12:30 – 13:30 Öğle Yemeği
13:30 – 15:00 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İtibar
Fadile Paksoy
Benchmark KSS Danışmanlığı
15:00-15:15 Ara
15:15 – 17:00 Kurumsal Kimlik ve İtibar
M.Bora Alçı
İş Stratejileri ve Marka Danışmanı
14 Ekim 2017, Cumartesi
10:00 – 12:00 Sürdürülebilirlik Stratejilerinin Yeni Gündemi
(Küresel İlkeler Sözleşmesinin Günlük Hayata Yansıması)
Faik Uyanık
UNDP Türkiye İletişim Koordinatörü
12:00 – 13:00 Öğle Yemeği
13:00 – 14:30 İtibar Şirketlerin Marka Değerini Nasıl Etkiliyor?
Muhterem İlgüner
Brand Finance
14:30 – 14:45 Ara
14:45 – 16:15 İtibar Araştırmaları Tasarımı Nasıl Olmalı?
İşveren Markası Performans Göstergeleri Neler?
İtibar Araştırmaları Nasıl Okunmalı, Hayata Nasıl Geçirilmeli?
Nuran Aksu
ZENNA Kurumsal Marka Danışmanlığı
16:15 – 17:00 Dokuz Adımda İtibar Yönetimi
Salim Kadıbeşegil
RepMan Kurucu Danışma Kurulu Üyesi
17:00 – 17:30 Değerlendirme ve Kapanış
KAYIT
Katılımcı sayısı ve kontenjan
RepMan Sertifika Programı sponsor katılımcıları hariç 16 kişi ile sınırlıdır. Kayıt işlemlerini eksiksiz yaptıranlar önceliklidir.
Yer, Saat ve İkram
Program 23 Eylül, 30 Eylül, 7 Ekim ve 14 Ekim tarihlerinde toplam 4 Cumartesi günü 10:00 – 17:00 saatleri arasında SALT Galata’da gerçekleştirilecektir. Biri sabah diğeri öğleden sonra olmak üzere iki kahve arası vardır, aralardaki ikramlar RepMan tarafından karşılanmaktadır. Programa öğle yemeği dahil değildir. Öğle yemekleri için bir saatlik süre ayrılmış olup, katılımcılar SALT Galata’da ya da dışarıda kendi tercihleri doğrultusunda yemek yiyebilirler.
Kayıt ve Ödeme Bilgileri
29 saatlik program ücreti 2650 TL+ KDV dir.
Katılımcılar kayıtla ilgili yazışmalarda fatura bilgilerini vermelidir. Bireysel katılımcılar için Temmuz-Ekim dönemlerinde ödenmesi koşuluyla 4 taksit seçeneği bulunmaktadır.
Günlük Katılım Seçeneği
Programa tek tek gün bazında katılım yapılabilmektedir. Günlük katılım ücreti 750 TL +KDV’dir. Günlük katılımlarda peşin ödeme alınmaktadır. Katılım için kontenjan ile ilgili ön bilgi alınması gerekmektedir.
Sertifika
29 saatlik programın 22 saatine tam katılım sağlayanlara “Katılım ve Başarı Sertifikası” verilmektedir. Günlük katılımlar için bir belge düzenlenmemektedir.
Program Dokümantasyonu
- Tüm sunumlar flashdisk’te verilecektir
- Kişisel gelişim için programdan bağımsız film, sunum, makale ve diğer kaynaklar ayrıca flash disk içinde yer alacaktır.
- Salim Kadıbeşegil İtibar Yönetimi; “İtibarınızı Yönetmekten Daha Önemli Bir işiniz Var Mı?” kitabı ; Mediacat yayınları 8. Baskı verilecektir.
- Salim Kadıbeşegil; İtibar Yönetimi; Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü Ders Kitabı verilecektir.
Kayıt Formu
Kayıt yaptırmak için başvuru formuna buradan erişebilirsiniz. Formunuzu eksiksiz doldurmanızı rica ederiz. Formunuz ulaşmasıyla ekibimiz kayıt ve ödeme işlemleri için sizinle bağlantıya geçecektir.
Yazışma ve İrtibat
RepMan İtibar Yönetimi Sertifika Programı ile ilgili kayıt ve tüm yazışmalar ve iletişim bilgileri şöyledir;
repman@repman.com.tr
diyez.beksac@repman.com.tr
salim.kadibesegil@repman.com.tr
Diyez Beksaç Cin; 0532 371 6050
Program Koordinatörleri
- Salim Kadıbeşegil
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Kurucu Danışma Kurulu Üyesi
www.salimkadibesegil.com/tr/kimdir/
- Nuran Aksu
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Danışma Kurulu Üyesi
www.zennadanismanlık.com
Not: RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi İtibar Yönetimi Sertifika Programı ders günleri, saatleri ve eğitmenlerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
EĞİTMENLER
Konuşmacı Kadrosu
Nuran Aksu, Program Koordinatörü
Nuran Aksu halen RepMan İtibar Araştırmaları Merkezinin danışma kurulu üyesi, Sürdürülebilir Kalkınma için Yenilikçi Çözümler Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve ZENNA Kurumsal Marka Yönetimi Araştırmaları ve Danışmanlığı Şirketi kurucusu ve yöneticisidir. Her sene ortalama 5 doktora ve tez öğrencisine gönüllü olarak destek veren Aksu ayrıca RepMan Merkez tarafından gerçekleştirilen İtibar Yönetimi Sertifika Programı’nın koordinatörlerinden ve eğitmenlerindendir. Nuran AKSU her ay BrandMap Dergisi’nde yazılarını paylaşmaktadır.
M.Bora Alçı
İş stratejileri ve marka danışmanıdır. 1968 yılında doğdu. Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nü 1991 yılında bitirdi. 1991’de mezuniyetten sonra profesyonel kariyerine Henkel Turyağ’da marka müdür yardımcısı olarak başladı. Henkel’de deterjan ve kişisel bakım ürünleri kategorilerinde bir çok markanın yönetilmesinde görev aldı.1997’de Danone Grubu İçecek Bölümünde stratejik proje yönetim ekibine katıldı. Uluslararası bir strateji ekibiyle birlikte su ve içecek projelerinde görev aldı.1999’da Turkcell’de pazarlama yöneticiliği yaptı ve onlarca yeni ürünün, hizmetin ve iletişim projesinin tasarlanmasına ve yürütülmesine liderlik etti. 2001 yılından beri marka danışmanlığı yapıyor. 2006 yılında, Argus Marka Danışmanlığı ve Araştırma şirketini kurdu. Aralarında Mind-Decoder®, Observor®, Innovation Clinic® ve Brand Value Authentication® gibi patentli yeni nesil araştırma ve strateji modellerini geliştirmiş olan Argus’un odağında, zorlu marka problemlerine güçlü ve kalıcı çözüm sunan stratejiler geliştirmek bulunuyor. Argus’ta bugüne kadar aralarında Turkcell, Telia Sonera, Unilever, Renault, Pepsi-Lipton International, Little Caesars, Efes Pilsen, Koton, Enerjisa ve Ford’un yer aldığı ulusal ve uluslararası bir çok şirkete danışmanlık hizmeti sundu/sunuyor. Bora Alçı aynı zamanda, profesyonel konuşmacılık yapıyor ve Bilgi Üniversitesi’nde İletişim Master programında “Stratejik Marka Yönetimi” dersi veriyor. Bora Alçı, gönüllü olarak sokak köpeklerine yuva bulmaya yönelik programlara ve Kansersiz Yaşam Derneği’ne destek veriyor
Prof.Dr. Haluk Gürgen
Ülkemizin öncü iletişim akademisyenlerinin başında gelen Prof. Gürgen Anadolu Üniversitesi ve Bahçeşehir Üniversitesinde öğretim üyesi olarak görev yaptı. Halkla ilişkiler, reklam, marka, kurumsal iletişim, iç iletişim, itibar yönetimi gibi alanlarda bir çok yüksek lisans ve doktora konusunun danışmanlığını yaptı. 1998-2005 yılları arasında Anadolu Üniversitesinde Rektör Yardımcılığı, 2008-2014 yılları arasında da Bahçeşehir Üniversitesinde İletişim Fakültesi dekanı olarak görev yaptı. Halen Bahçeşehir Üniversitesine lisans ve doktora programlarında ders vermektedir.
Muhterem İlgüner
Türkiye’nin önde gelen marka stratejisti ve uygulayıcısıdır. 2002 yılından bu yana, markaya derinlik kazandıran pek çok konuyu Türkiye’nin gündemine taşımış ve ilk kez uygulanmasını sağlamıştır. 2006 yılından beri dünyanın önde gelen marka değerlendirme şirketi Brand Finance Türkiye Direktörü olarak da görev yapan İlgüner, bu bağlamda, son 8 yıldır “TURKEY100-Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasını yönetmektedir.
Yurt içinde ve dışında birçok konferansa konuşmacı olarak katılan Muhterem İlgüner’in markayla ilgili yazdığı “Türkiye’de Marka Yaratma ve Yaşatmanın Altın Kuralları”, “Marka Şehir” ,“Marka Değeri” ve “Derinliğine Marka” isimli kitapları bulunmaktadır.
Salim Kadıbeşegil, Program Koordinatörü
Stratejik İletişim Yönetimi alanında akademik ve profesyonel birikimi ve önemli referansları bulunan Kadıbeşegil, Kurumsal İtibar Yönetimi konseptinin ülkemizde tanınması ve yer etmesine öncülük etti. Şirketi ORSA Stratejk İletşim Danışmanlığı ile sektörlerinin önde gelen yerli ve yabancı markalarına 20 yılı aşkın bir süre danışmanlık yaptı. Merkezi Londra’da bulunan Uluslararası İletişim Danışmanlıkları Birliği, ICCO’da ülkemizi 5 yıl boyunca Yönetim Kurulu Üyesi olarak temsil eden Kadıbeşegil, Capital Dergisi’nin “En Beğenilen Şirketler” projesine Danışmanlık yaptı. Kadıbeşegil 2001-2011 yılları arasında merkezi NewYork’ta bulunan “The Reputation Institute”un Türkiye temsilciliğini yaptı. İDA, İletişim Danışmanlığı Şirketleri tarafından 2107 yılında “Halkla İlişkiler Şeref Ödülü” ile onurlandırıldı. Yayımlanmış 9 kitabı bulunmaktadır.
M.Serdar Kuzuloğlu
Çocukluk hayali olan medya dünyasına 1995 yılında adım attı. Bir dizi gazete, dergi, radyo, televizyon ve dijital platformda teknoloji ve trendler konusunda bilgilendirdi. Bu alanda birçok mecrayı internet ortamına taşıdı ve yönetti. Kurucu ortağı olduğu dijital ajansta öncü içerik projelerine imza attı. İstanbul Bilgi Üniversitesi çatısı altındaki dijital pazarlama yüksek lisans programı Next Academy’nin kurucu ve eğitmenlerindendir. Bir restoran zinciri ve akıllı perakende satış yönetimi sisteminde yatırımcıdır. Halen teknoloji ve trendler konusunda içerik üretmeye devam etmekte ve bu kapsamda konuşmalar yapmaktadır.
Suat Özçağdaş
1997 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nden mezun olan ve bir süre aynı üniversitede araştırma görevlisi olarak çalışan Suat Özçağdaş, daha sonra Uluslararası Kızılhaç-Kızılay Dernekleri Federasyonu (IFRC), Türkiye Kızılay Derneği (Kızılay) ve Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) gibi sivil toplum örgütlerinde yöneticilik yaptı. Kızılhaç-Kızılay kariyeri boyunca Türkiye, Kosova ve Endonezya gibi ülkelerde psikososyal destek programları kurdu ve yönetti. Ardından 6 yıl boyunca görev aldığı TEGV’de; Vakfın 35 ilde 87 etkinlik noktasında 10.000 gönüllü ile verdiği eğitim ve gönüllü hizmetlerinden sorumlu yönetici olarak çalıştı. TEGV sonrası kariyerini, karşılanmamış toplumsal sorunlara yenilikçi çözümler üreterek, insan, toplum ve gezegen için sürdürülebilir ve kaliteli bir yaşam sağlamaya katkıda bulunacak bir oluşum kurarak sürdürmeye karar veren Suat Özçağdaş, bu amaçla, çeşitli üniversitelerde görev alan akademisyenler ve çok çeşitli sivil toplum örgütlerinde çalışan gönüllü ve profesyonel arkadaşları ile birlikte Sosyal İnovasyon Merkezi’ni kurmuştur.
Fadile Paksoy
Ekonomi eğitiminin ardından Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’ni bitiren Fadile Paksoy, üniversite yıllarından başlayarak Cumhuriyet Dergi başta olmak üzere çeşitli ulusal yayınlarda yazılar yazdı.Profesyonel kariyerine; Kongre Gazetesi’nde Haber Müdürü, Ünsal Porter Novelli’de Medya İlişkileri Direktörü, Bersay’da Proje Yönetmeni ve Su CSR’da Genel Müdür Yardımcısı olarak devam etti.Kurumsal sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik alanında hizmet veren Benchmark’ı 2011 yılında kuran Paksoy, misyonunu “Ürün ve hizmetleriyle özel sektör, kamu ve sivil toplum kuruluşları için paylaşılan değer yaratmak, toplumsal gelişmeye ve sürdürülebilir kalkınmaya katkıda bulunmak” olarak benimseyen Benchmark’ta halen markalara ve topluma değer yaratan uygulamaları hayata geçirmektedir.
Faik Uyanık
İstanbul Üniversitesi İngilizce İktisat bölümünde okudu. Jean Monnet bursu ile gittiği Belçika’da Leuven Katolik Üniversitesi’nde Avrupa Çalışmaları alanında yüksek lisans yaptı ve AB Bölgesel Kalkınma Politikası üzerine çalıştı. Marmara Üniversitesi’nde Gazetecilik alanında yüksek lisans ve doktora yaptı. Gazetecilik ve yayıncılığa 1992 yılında İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı BRT’de başladı. 1997’den itibaren on yıl süre ile NTV’de görev aldı. Üç yılı aşkın bir süre Londra’da BBC Türkçe Servisi’nde görev aldı. 2008’de Türkiye Gazeteciler Cemiyeti’nin Sedat Simavi Ödülü’nü kazandı. 2010 yılından bu yana Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı’nın Türkiye’deki İletişim Koordinatörü olarak görev yapıyor. UNDP’nin İstanbul’da bulunan Avrasya bölgesi iletişim ekibinde de ortaklıklar, etkinlikler ve basınla ilişkilerden sorumlu üye olarak görev alıyor.
Tayfun Zaman
Integrity Partners Yönetici Ortağı Tayfun Zaman, Türkiye Etik ve İtibar Derneği (TEİD) Kurucu Genel Sekreteri ve Turkish Integrity Center of Excellence (TICE) kurucu direktörüdür. INmagazine Dergisi editörü ve ikisi B20 için olmak üzere 8 etik ve uyum rehberinin yazarıdır. Birleşmiş Milletler ve OECD’nin de aralarında bulunduğu uluslararası ve ulusal platformlarda iş etiği, itibar yönetimi yolsuzlukla mücadele programları ve yolsuzluğun gizli maliyeti alanlarında birçok konuşma yapmıştır.
MEKAN
RepMan İtibar Yönetimi Programı SALT Galata salonlarında gerçekleştirilecektir.
SALT Galata
Bankalar Caddesi No:11
Karaköy İstanbul