Türkiye’nin En İtibarlı Şirketleri ve Sektörlerin İtibarı
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin 09 Şubat 2012 tarihinde gerçekleşen lansmanında açıklanan raporun sahası 2011 yılı içerisinde GfK Türkiye tarafından yapılmıştır. 2011 yılı boyunca her ay farklı bir sektör için yapılan araştırmalarda;
Türkiye halk genelinde Türkiye’nin 7 coğrafi bölgesini temsilen 15 ilde yüz yüze görüşme yöntemi ile 13.247 kişi ile,Kanaat Önderleri nezdinde Medya mensupları, Sivil Toplum Kuruluşları, Akademisyenler, Bürokratlar, Milletvekilleri, Sendikalar, Ticari Odalar, Meslek Örgütleri ve İş Dünyasından yöneticiler ile randevulu yüz yüze görüşme yöntemi kullanılarak 978 kişi ile görüşülmüştür.
Türkiye halk genelinde 11 sektör ve holdingleri kapsacak şekilde 110 kurum, Kanaat Önderleri nezdinde 8 sektör ve holdingleri kapsayacak şekilde 55 kurumun RepMan İtibar Skoru hesaplanmıştır.
Söz konusu araştırmanın her yıl tekrarlanması ve gelecek dönemlerde karşılaştırma yapılmasını sağlayacak verilerin elde edilerek RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi aracılığı ile paylaşılması hedeflenmektedir.